• Dit zijn wij
Nieuws | 18 april 2024

Structured products-propositie wint Best Performance Benelux-award

Gepubliceerd: 9.00 uur

Van Lanschot Kempen wint de prestigieuze Best Performance Benelux-award voor haar structured products-propositie. Tijdens de jaarlijkse Structured Product Awards-ceremonie, onderdeel van de SRP Europe 2024 Conference in Londen, is Van Lanschot Kempen beloond met twee awards. Naast de Best Performance Benelux-award, werd de award voor Best Distributor NL geprolongeerd.

De SRP Structured Products Awards zijn de meest gerenommeerde prijzen binnen de branche en zijn in het leven geroepen om de best presterende producten en distributeurs van structured products in Europa te beoordelen. De uitslag wordt bepaald op basis van verkochte volumes in structured products en een stemming onder actieve producenten, distributeurs en dienstverleners uit de verschillende regio’s.

Marcel Pronk, Director Treasury Sales – Structured Products & FX bij Van Lanschot Kempen: ‘Het Treasury - Structured Products-team van Van Lanschot Kempen heeft een succesvol jaar achter de rug. Volumes in nieuwe producten waren hoger dan in 2022; een positieve trend die we niet alleen in Nederland hebben gezien, maar ook in onze tweede thuismarkt België. We zijn trots op het winnen van de Best Performance Benelux-award. Dit is een erkenning voor het stabiele rendement van onze producten in de afgelopen periode en toont de toegevoegde waarde voor onze klanten van het gebruik van gestructureerde producten in een goed gespreide beleggingsportefeuille.’

Media Relations: +31 20 354 45 85; mediarelations@vanlanschotkempen.com
Investor Relations: +31 20 354 45 90; investorrelations@vanlanschotkempen.com
Download persbericht